Program Pomocy Dzieciom jest skierowany do rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej, opiekujących się dziećmi, które wskutek choroby lub wypadku znalazły się w ciężkim stanie klinicznym. Są to dzieci wymagające wsparcia funkcji życiowych za pomocą respiratora bądź koncentratora tlenu, karmienia dojelitowego lub pozajelitowego, innych całodobowych specjalistycznych zabiegów opiekuńczych i pielęgnacyjnych. Jest to program pomocy socjalnej ukierunkowanej na uzyskanie trwałej poprawy sytuacji życiowej rodziny stypendysty, która deklaruje gotowość do wykorzystania wszystkich własnych możliwości pokonania trudności.
Chcemy pomóc tym, którzy ze swym cierpieniem i ogromnymi problemami pozostają osamotnieni. Utworzyliśmy fundusz pomocy stypendialnej aby zebrane środki rozdysponować wśród najbardziej potrzebujących. Procedury programu zostały przez nas tak zaplanowane, by w jak najmniejszym stopniu obciążały wnioskodawców i stypendystów. Osoby ubiegające się o przyznanie świadczenia składają drogą elektroniczną wniosek, do którego nie są załączane żadne dokumenty. Dopiero po analizie wniosków kontaktujemy się z rodzinami, wstępnie zakwalifikowanymi do programu, które kompletują potrzebną dokumentację i przesyłają nam do weryfikacji.
Wysokość stypendium jest ustalana indywidualnie dla każdej z rodzin - jest ono przyznawane na okres jednego roku z możliwością kontynuacji. Przyznane świadczenie pieniężne (stypendium) nie wymaga żadnego rozliczania i dokumentowania wydatków. O przeznaczeniu uzyskanych w ten sposób środków decyduje rodzina.
Wnioski przyjmujemy do dnia 5 kwietnia 2018 roku
Jeśli Twoje dziecko znajduje się w ciężkim stanie klinicznym, wymaga całodobowych specjalistycznych zabiegów opiekuńczych i pielęgnacyjnych, nie ukończyło 25 roku życia, a Twoja rodzina znajduje się w trudnej sytuacji finansowej, jesteś potencjalnym adresatem naszego stypendium.
Wszystkie informacje na stronie internetowej: www.dla-dzieci.spes.org.pl
Stowarzyszenie na Rzecz Niepełnosprawnych SPES
Organizacja Katolicka ∙ Organizacja Pożytku Publicznego
1% KRS: 00000 14574
Katowice ∙ ul. Kościuszki 46 ∙ tel. 32 205 38 80
www.spes.org.pl ∙ e-mail: spes@spes.org.pl
Dnia 23 lutego 2018r. od godz. 8.30 do 13.00 w magazynie na ul. Witosa 13 w Damnicy / koło sali widowsikowej CEiK/ wydawana będzie żywność otrzymana w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014- 2020 Podprogram 2017
SKŁAD PACZKI W MIESIĄCU LUTY 2018
mleko - 1 litr, groszek z marchewką - 4 puszki, fasola biała - 2 puszki, ryż - 1 kg, ser żółty - 1 kostka, cukier - 2 kg, herbatniki maślane - 1 paczka, makaron - 3 paczki.
Dnia 23 lutego 2018r. w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Damnicy w godz. od 9.oo do 13.oo odbędą się warsztaty z dietetykiem na temat prawidłowego odżywiania oraz niemarnowania żywności.
Warsztaty organizowane są przez Bank Żywności w Słupsku jako działania towarzyszące wydawaniu żywności otrzymywanej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014- 2020 Podprogram 2017
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych
Informujemy wszystkie osoby korzystające z pomocy GOPS w Damnicy,
że dnia 25 stycznia w godz. od 8.30 do 13.00 w magazynie w CEiK ul.Witosa
wydawana będzie żywność otrzymana z Banku Żywności w Słupsku
zapraszamy po odbiór żywności
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA ZADANIA PUBLICZNEGO,
O KTÓRYM MOWA W ART. 18 UST. 4 USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 R. O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGOI O WOLONTARIACIE (DZ. U. Z 2016 R. POZ. 239 I 395)
Pouczenie co do sposobu wypełniania sprawozdania:
Sprawozdanie należy wypełnić wyłącznie w białych pustych polach, zgodnie z instrukcjami umieszonymi przy poszczególnych polach oraz w przypisach.
W przypadku pól, które nie dotyczą danego sprawozdania, należy wpisać „nie dotyczy” lub przekreślić pole.
Zaznaczenie „*”, np. „Częściowe*/Końcowe*”, oznacza, że należy skreślić niewłaściwą odpowiedź i pozostawić prawidłową. Przykład: „Częściowe*/Końcowe*”.
Rodzaj sprawozdania |
/Końcowe* |
Okres, za jaki jest składane sprawozdanie |
01.04.2017r. do dnia 31.10.2017r. |
Tytuł zadania publicznego |
Organizacja wycieczek integracyjnych do Szymbarku i Kluk |
||
Nazwa Zleceniobiorcy(-ców) |
Stowarzyszenie „Promyk” w Damnicy, KRS 0000034066 Adres: Damnica 76-231 , ul. Górna 8 |
||
Data zawarcia umowy |
31.03.2017r. |
Numer umowy, o ile został nadany |
UE.524.2.2017 |
|
1. Informacja, czy zakładany(-ne) cel(e) realizacji zadania publicznego został(y) osiągnięty(-te) w wymiarze określonym |
Zakładane cele realizacji zadania publicznego pod tytułem „Organizacja wycieczek integracyjnych do Szymbarku i Kluk” zostały osiągnięte. Poczas pierwszej wycieczki uczestnicy zwiedzili Parowozownię w Kościerzynie. Poznali bogate dzieje dróg żelaznych w Polsce i technikę minionych lat. Następnie w Szymbarku w Centrum Edukacji i Promocji Regionu poznali historię regionu, kulturę kaszubską (język kaszubski , muzyka kaszubska).Poszerzyli swoję wiedzę historyczną. Podczas drugiej wycieczki uczestnicy przebywali w Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach. Poznali styl życia Słowińców i ludności wsi pomorskiej na przełomie XIX i XX wieku. Zapoznali się z warunkami życia i zajęciami wykonywanymi w dawnej wsi. Poznali elementy dziedzictwa kulturowego regionu. Dzieci niepełnosprawne nabrały zaufania we własne siły, a dzieci zdrowe nauczyły się właściwie traktować osoby niepełanosprawne . Zacieśniły się stosunki między dziećmi niepełnosprawnymi a dziećmi zdrowymi , co powinno zapobiec przeciwdziałaniu izolacji społecznej dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Rodzice dzieci niepełnosprawnych mieli mozliwość omówienia problemów związanych z wychowywaniem swoich dzieci . Uczestnicy wycieczki wyrobili sobie nawyk korzystania z dóbr kultur i umiejętności ciekawego zagospodarowania czasu wolnego; Pozostały niezapomniane przeżycia i wspomnienia o dobrej zabawie. |
|
2. Opis osiągniętych rezultatów wraz z liczbowym określeniem skali działań zrealizowanych w ramach zadania(należy opisać osiągnięte rezultaty zadania publicznego i sposób, w jaki zostały zmierzone; należy wskazać rezultaty trwałe oraz w jakim stopniu realizacja zadania przyczyniła się do osiągnięcia jego celu) |
Uczestnicy wycieczki ( 43 osoby) poznali ciekawe miejsca w regionie. Zobaczyli Skansen „Parowozownia Kościerzyna”. Poznali niezwykłe dzieje dróg żelaznych w Polsce. Zwiedzili Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku. Zobaczyli unikalne w skali świata obiekty, m. in.: Najdłuższą Deskę Świata, Dom Sybiraka, Bunkier TOW "Gryfa Pomorskiego", Kaszubski Świat Bajek, czy Największy Koncertujący Fortepian Świata, a także jedną z najbardziej charakterystycznych atrakcji "Dom do Góry Nogami". W Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach uczestnicy( 41 osób) poznali warunki życia ludności wsi pomorskiej w dawnych czasach. Zobaczyli sprzęt , narzędzia oraz techniki używane przez Słowińców w codziennych zajęciach. Dzieci niepełnosprawne zwiększyły swoje umiejętności praktyczne w codziennej samoobsłudze. Rodzice dzieci niepełnosprawnych wymienili się wiedzą i doświadczeniem w wychowywaniu swoich pociech. Zacieśniły się stosunki koleżeńskie. Pozostały niezapomniane wrażenia i miłe wspomnienia o dobrej zabawie.
Ponadto uczestnicy : - wzbogacili swoją wiedzę historyczną, - uświadomili sobie potrzebę zdobywania wiedzy, - nabrali szacunku dla tradycji, - nauczyli się korzystać z dóbr kultury. |
3. Szczegółowy opis wykonania poszczególnych działań(opis powinien zawierać szczegółową informację o zrealizowanych działaniach zgodnie z umową, z uwzględnieniem stopnia oraz skali ich wykonania, a także wyjaśnić ewentualne odstępstwa w ich realizacji; w opisie należy przedstawić również informację o zaangażowanym wkładzie osobowym i wkładzie rzeczowym w realizację działań; w przypadku realizacji działania przez podmiot niebędący stroną umowy1) należy to wyraźnie wskazać w opisie tego działania) |
Działania zostały zrealizowane zgodnie z umową. W wycieczkach brali udział członkowie Stowarzyszenia ”Promyk” tj. głównie dzieci niepełnosprawne , dzieci zdrowe , a także ich opiekunowie, zamieszkujący Gminę Damnica. Uczestnicy mieli zapewniony transport. Autobus zabierał uczestników z poszczególnych miejscowości naszej Gminy i zawoził na miejsce , a po zakończeniu wycieczek przywoził do poszczególnych miejscowości.
Dnia 8 lipca 2017r. odbyła się pierwsza wycieczka do Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku, a także do Skansenu „Parowozownia Kościerzyna" w Kościerzynie . Uczestnicy( 43 osoby) zwiedzili Skansen „Parowozownia Kościerzyna”, przebywali w Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku. Zwiedzili unikalne w skali świata obiekty, m. in.: Najdłuższą Deskę Świata, Dom Sybiraka, Bunkier TOW "Gryf Pomorski", Kaszubski Świat Bajek, zobaczyli Największy Koncertujący Fortepian Świata. Zwiedzanie zakończyło się wspólnym posiłkiem.
Dnia 2 września 2017r. odbyła się druga wycieczka do Kluk. W Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach uczestnicy ( 41 osób) brali udział w lekcjach edukacyjnych pt: „ Codzienne zajęcia Słowińców , czyli jak warunki naturalne determinowały życie na wsi” i „Wokół kuchennego pieca czyli co jedli Słowińcy”. Zwiedzili Muzeum, poznali warunki życia ludności wsi pomorskiej w dawnych czasach. Ponadto obejrzeli sprzęt , narzędzia , a także poznali techniki używane przez Słowińców w codziennych zajęciach. Następnie uczestników przewieziono do Czołpina , gdzie zwiedzili okolicę , obejrzeli z Platformy widokowej piękne widoki. Stamtąd pojechano do Smołdzina gdzie przygotowane było ognisko z kiełbaskami. |
4. Opis, w jaki sposób dofinansowanie z dotacji inwestycji związanych z realizacją zadania wpłynęło na jego wykonanie2) |
Nie dotyczy
|
|
|
||||||||||||||||||
Kategoria kosztu
|
Rodzaj kosztów
|
Koszty zgodnie z umową (w zł) |
Faktycznie poniesione wydatki (w zł) |
|||||||||||||||
koszt całkowity |
z dotacji |
z innych środków finansowych3) |
z wkładu osobowego4) |
Numer(y) lub nazwa(-wy) działania(-łań) zgodnie |
całkowite wydatki |
z dotacji7) |
z innych środków finansowychBłąd: Nie znaleziono źródła odwołania) |
z wkładu osobowegoBłąd: Nie znaleziono źródła odwołania) |
z wkładu rzeczowegoBłąd: Nie znaleziono źródła odwołania), Błąd: Nie znaleziono źródła odwołania) |
Numer(y) lub nazwa(-wy) działania(-łań) zgodnie |
||||||||
I |
Koszty merytoryczne |
|||||||||||||||||
|
Nr poz. |
Koszty po stronie Stowarzyszenia „Promyk „ w Damnicy: (nazwa zleceniobiorcy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1. |
Koszty wynajęcia autobusu |
1 650,00 |
1 550,00 |
100,00 |
|
|
|
1 620,00 |
1 528,31 |
91,69 |
|
|
8.I.1 |
|||||
2. |
Bilety wstępu |
2 400,00 |
2 300,00 |
100,00 |
|
|
|
1 952,00 |
1 841,52 |
110,48 |
|
|
8.I.2 |
|||||
3. |
Zakup posiłków |
1 250,00 |
1 150,00 |
100,00 |
|
|
|
1 563,93 |
1 475,41 |
88,52 |
|
|
8.I.3 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Razem: |
5 300,00
|
5 000,00 |
300,00 |
|
|
|
5 135,93 |
4 845,24 |
290,69 |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
II |
Koszty obsługi zadania publicznego, w tym koszty administracyjne |
|||||||||||||||||
|
Nr poz. |
Koszty po stronie:
……………………………………….: (nazwa zleceniobiorcy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Razem: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
III
|
Koszty poszcze-gólnych zlecenio-biorców ogółem8): |
………………………………… : (nazwa zleceniobiorcy 1) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
…………………….………… : (nazwa zleceniobiorcy 2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Ogółem: |
5 300 |
5 000 |
300 |
|
|
|
5 135,93 |
4 845,24 |
290,69 |
|
|
|
2. Rozliczenie ze względu na źródło finansowania zadania publicznego |
||||||
|
|
Koszty zgodnie |
Faktycznie poniesione wydatki |
|||
Lp. |
Źródło finansowania |
|||||
1 |
Dotacja, w tym odsetki bankowe od dotacji oraz inne przychody ogółem: |
|
zł |
|||
1.1 |
Kwota dotacji |
5 000,00zł |
4845,24zł |
|||
1.2 |
Odsetki bankowe od dotacji |
|
zł |
|||
1.3 |
Inne przychody |
|
zł |
|||
2
|
Inne środki finansowe ogółem9): (należy zsumować środki finansowe wymienione w pkt 2.1–2.4) |
300,00 zł |
290,69 zł |
|||
2.1 |
Środki finansowe własneBłąd: Nie znaleziono źródła odwołania) |
300,00 zł |
290,69 zł |
|||
2.2 |
Świadczenia pieniężne od odbiorców zadania publicznegoBłąd: Nie znaleziono źródła odwołania) |
zł |
zł |
|||
2.3 |
Środki finansowe z innych źródeł publicznychBłąd: Nie znaleziono źródła odwołania), 10) |
zł |
zł |
|||
Nazwa(-wy) organu(-nów) administracji publicznej lub jednostki(-tek) sektora finansów publicznych, który(-ra,-re) przekazał(a, y) środki finansowe):……………………………………………………………………………………………………………………………….... ……………………………………………………………………………………………………………………………….… |
||||||
2.4 |
PozostałeBłąd: Nie znaleziono źródła odwołania) |
zł |
zł |
|||
3 |
Wkład osobowy i wkład rzeczowy ogółem: (należy zsumować środki finansowe wymienione w pkt 3.1 i 3.2) |
zł |
zł |
|||
3.1 |
Koszty pokryte z wkładu osobowego |
zł |
zł |
|||
3.2 |
zł |
zł |
||||
4 |
Udział kwoty dotacji w całkowitych kosztach zadania publicznego13) |
94,34% |
94,34 % |
|||
5 |
Udział innych środków finansowych w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji14) |
6,00% |
6,00% |
|||
6 |
Udział wkładu osobowego i wkładu rzeczowego w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji15) |
% |
% |
3. Informacje o innych przychodach uzyskanych przy realizacji zadania publicznego (należy opisać przychody powstałe podczas realizowanego zadania, które nie były przewidziane w umowie, np. pochodzące ze sprzedaży towarów lub usług wytworzonych lub świadczonych w ramach realizacji zadania publicznego) |
Nie dotyczy
|
4. Informacje o świadczeniach pieniężnych pobranych w związku z realizacją zadania od odbiorców zadania (należy wskazać warunki, na jakich były pobierane świadczenia pieniężne, jaka była faktyczna wysokość świadczenia poniesiona przez pojedynczego odbiorcę oraz jaka była łączna wartość tych świadczeń) |
Nie dotyczy
|
5.Zestawienie faktur (rachunków) związanych z realizacją zadania publicznego (do sprawozdania nie załącza się oryginałów ani kopii faktur i rachunków) |
||||||||||
Lp.
|
Numer dokumentu księgowego16)
|
Numer działania zgodnie numer pozycji zgodnie |
Data wystawienia dokumentu księgowego |
Nazwa kosztu |
Wartość całkowita faktury/rachunku (zł) |
Koszt związany |
poniesiony ze środków pochodzących z dotacji (zł) |
z innych środków finansowych17) (zł) |
poniesiony |
Data zapłaty |
|
|
|
|
|
||||||
I Koszty merytoryczne (należy podać koszty poniesione przez każdego Zleceniobiorcę) |
||||||||||
1. |
F-ra nr 128/17 |
3 |
17.08.2017 |
Koszty wynajęcia autobusu |
960,00 |
960,00 |
960,00 |
|
|
18.08.17 |
2. |
F-ra nr 70/MK/2017 |
3 |
08.07.2017 |
Bilety wstępu |
185,00 |
185,00 |
185,00 |
|
|
08.07.17 |
3. |
F-ra nr 046/07/WG/2017 |
3 |
08.07.2017 |
Bilety wstępu, zakup posiłków |
1 405,00 |
1 405,00 |
615,00 765,00 |
25,00
|
|
08.07.17 |
4. |
F-ra nr 153/17 |
4 |
11.10.2017 |
Koszty wynajęcia autobusu |
660,00 |
660,00 |
568,31 |
91,69 |
|
13.10.17 |
5. |
F-ra 00214/2017/K |
4 |
02.09.2017 |
Bilety wstępu |
1 048,00 |
1 048,00 |
978,52 |
69,48 |
|
02.09.17 |
6. |
F-ra nr F/450/4/17 |
4 |
02.09.2017 |
Bilety wstępu |
79,00 |
79,00 |
63,00 |
16,00 |
|
02.09.17 |
7. |
F-ra nr 19 |
4 |
01.09.2017 |
Zakup posiłków |
66,51 |
66,51 |
65,51 |
1,00 |
|
01.09.17 |
8. |
F-ra nr 395802605/08/17 |
4 |
31.08.2017 |
Zakup posiłków |
322,42 |
322,42 |
234,90 |
87,52 |
|
31.08.17 |
9. |
F-ra nr 140/2017 |
4 |
02.09.2017 |
Zakup posiłków |
410,00 |
410,00 |
410,00 |
|
|
02.09.17 |
|
Razem |
5 135,93 |
5 135,93 |
4 845,24 |
290,69 |
|
x |
|||
II Koszty obsługi zadania publicznego, w tym koszty administracyjne (należy podać koszty poniesione przez każdego Zleceniobiorcę) |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
|||
III |
Ogółem: |
5135,93 |
5135,93 |
4845,24 |
290,69 |
|
|
6.Zestawienie innych dokumentów potwierdzających realizację zadania publicznego (należy wykazać dokumenty potwierdzające zaangażowanie wkładu osobowego (np. numery zawartych porozumień wolontariatu, umów zlecenia, oświadczenia o wykonywaniu pracy społecznej itp.) i wkładu rzeczowego (np. numery umów użyczenia, najmu itp.) w realizację zadania publicznego) |
Nie dotyczy |
|
|
Oświadczam(y), że:
1) od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny Zleceniobiorcy(-ców);
2) wszystkie informacje podane w niniejszym sprawozdaniu są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym;
3) wszystkie kwoty wymienione w zestawieniu faktur (rachunków) zostały faktycznie poniesione na realizację zadania opisanego w ofercie i w terminie wskazanym w umowie;
4) w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których dotyczą te dane, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………….
Podpis osoby upoważnionej lub podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w zakresie zobowiązań finansowych w imieniu Zleceniobiorców. W przypadku podpisów nieczytelnych należy czytelnie podać imię i nazwisko osoby podpisującej.18)
Data…27.10.2017r. |
POUCZENIE
Sprawozdania składa się osobiście lub przesyła przesyłką poleconą na adres Zleceniodawcy w terminie przewidzianym w umowie.
Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało wysłane w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114, z późn. zm.), za poświadczeniem przedłożenia Zleceniodawcy, lub nadane w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.
)Dotyczy podzlecenia realizacji zadania, o którym mowa w art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
2)Wypełnić jedynie w przypadku, gdy dotacja była przekazana na dofinansowanie inwestycji.
)Na przykład środki finansowe oferenta, inne środki publiczne (np. dotacje), świadczenia pieniężne od odbiorców zadania.
4)Wkładem osobowym są praca społeczna członków i świadczenia wolontariuszy zaangażowane w realizację zadania publicznego.
5)Wypełnić jedynie w przypadku, gdy umowa zobowiązywała do wykazania wkładu rzeczowego.
6)Wkładem rzeczowym są np. nieruchomości, środki transportu, maszyny, urządzenia. Zasobem rzeczowym może być również zasób udostępniony, względnie usługa świadczona na rzecz tej organizacji przez inny podmiot nieodpłatnie (np. usługa transportowa, hotelowa, poligraficzna itp.)wykorzystana w realizacji zadania publicznego.
7)Należy uwzględnić także środki finansowe pochodzące z odsetek bankowych od dotacji oraz z innych przychodów (np. ze sprzedaży towarów lub usług wytworzonych lub świadczonych w ramach realizacji zadania publicznego).
8)Dotyczy oferty wspólnej. W przypadku większej liczy oferentów istnieje możliwość dodawania kolejnych wierszy.
)Wypełnić jedynie w przypadku wsparcia realizacji zadania publicznego.
10)Na przykład dotacje z budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego, funduszy celowych, środki
z funduszy strukturalnych.
11)Wypełnić jedynie w przypadku, gdy umowa dopuszczała wycenę wkładu rzeczowego.
12)Wkładem rzeczowym są np. nieruchomości, środki transportu, maszyny, urządzenia. Zasobem rzeczowym może być również zasób udostępniony, względnie usługa świadczona na rzecz tej organizacji przez inny podmiot nieodpłatnie (np. usługa transportowa, hotelowa, poligraficzna itp.)wykorzystana w realizacji zadania publicznego.
13)Procentowy udział kwoty dotacji, o której mowa w pkt 1.1, w całkowitych kosztach zadania publicznego należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
14)Procentowy udział innych środków finansowych, o których mowa w pkt 2, w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
15)Procentowy udział środków niefinansowych, o których mowa w pkt 3, w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
) Należy podać numer faktury, rachunku, a nie numer ewidencji księgowej.
17)Na przykład środki finansowe oferenta, inne środki publiczne (np. dotacje), świadczenia pieniężne od odbiorców zadania.
)Nie dotyczy sprawozdania sporządzanego w formie dokumentu elektronicznego